INFORMÁCIÓS VONAL:
Hívható: H-P: 9:00 - 16:00
+ 36   1 297-0151
+ 36 30 721-8535

Nyitólap
Aktuális
Kapcsolat
Értesítés akciós ajánlatokról
Regisztráció
Jelszó elküldése
     
     
    


 
     
Kalkuláció
Rendszer funkciók
Rendszer funkciók
Papírsúly számító
Méret konvertáló
Árajánlat kérés
Rendszer információk
Rendszer információk
Nyomdai paraméterek
Mi a POS?
Kredit rendszer
Grafikai tervezés
Fizetési feltételek
Házhoz szállítás
Környezetvédelem
Dokumentumok
Dokumentumok
Vállalkozói szerződés
Üzemeltetői információk
Üzemeltetői információk
Etikai kódex
Hírlevél
Referenciák
Partner hálózat
Partner hálózat
Hirdetés
Partnerek feladatai
Belépési feltételek
   

VÁLLALKOZÁSI SZERZŐDÉS


A www.szorolapnyomda.hu webcímen is elérhető online nyomdai megrendelés-szervezési rendszerben - továbbiakban :P.O.S. (Printing Organizational System)-  megrendelt nyomdai termék gyártására.

Amely létrejött a(z) ( [Megrendelő név, cím]) mint Megrendelő és ([partner név, cím] ) továbbiakban mint Vállalkozó között az alábbi feltételekkel:

1. A Megrendelő megrendeli, vállalkozó pedig vállalja az 1.1 pontban felsorolt paraméterekkel rendelkező nyomdai termék (továbbiakban: nyomtatvány) gyártását és kapcsolódó előkészítői és logisztikai szervezési feladatok ellátását.

1.1. A nyomtatvány paraméterei:
 
   
 
 

1.2. A nyomtatvány gyártási ára és a határidők:
 
 
 
 
     
 


 
 
 

Teljesítés (átvétel) helye: 

Megrendelő köteles a készre jelentéstől számított 5 napon belül a terméket átvenni, amennyiben e határidőn belül megrendelő a terméket nem veszi át, úgy a termék ára esedékessé válik és a terméket a vállalkozó felelős őrzésbe veszi, a tárolásért napi 1.000.-Ft+ ÁFA tárolási díjat számíthat fel.

3. A szerződés létrejötte.
Internetes megrendelés folyamán, a Megrendelő regisztrációkor megadott email címére a POS által automatikusan küldött, jelen szerződés másolatában lévő: ’VISSZAIGAZOLÁS: A fenti szerződést elfogadom, és a megrendelést igazolom’ szövegű linkre történő kattintásával, a Megrendelő a szerződést elfogadja.

4. A szerződés felmondása
Megrendelő a szerződéstől jogkövetkezmények nélkül elállhat mindaddig, amíg nem kezdődött meg a gyártás előkészítés, azt követően megrendelő elállása esetén a teljes árat köteles vállalkozónak megfizetni.

5. A személyes kapcsolatfelvétel lehetősége.
A megrendelő lehetőséget biztosít a vállalkozó képviselőjének -továbbiakban ügyintéző- személyes vagy telefonos kapcsolatfelvételre melyben egyeztet a nyomtatvány gyártásához szükséges, a P.O.S. által nem rögzített egyéb információkról.

6. A gyártáshoz illetve a gyártás-előkészítéshez szükséges fájl vagy irat, vállalkozó részére történő eljuttatása (anyagleadás).
A nyomtatvány tartalmának meghatározása a megrendelő feladata. Ezt a gyártáshoz kétféle módon adhatja át. - Fájl formátumban. – A megfelelő file formátumok: (AI, CDR (X4), PS, PDF, TIF (300 dpi), JPEG (300 dpi), PSD) - Tartalmi leírásban. A megrendelő ebben az esetben írásban adja meg a megrendelt nyomtatvány tartalmát, illetve a szükséges grafikai elemek (pl.: logo) leírását.

7. A várható grafikai költség
Az ajánlatban szereplő grafikai költség, a megrendelést követően, az igény pontos ismeretében kerül meghatározásra, de mindenkor a P.O.S. által megadott értékintervallumon belül marad. A grafikai költség csak szerkesztési díjat tartalmaz. Nem tartalmaz külső munkadíjat pl.: fotózást. A megállapított összegről a megrendelő elektronikus úton kap értesítést.

8. A környezetvédelmi termékdíj megfizetése.
A termékdíjat- a 2011. évi LXXXV. Törvényben foglalt nyomdatermékekre kell megfizetni. Ez az összeg a számlázáskor külön tételként szerepel, melynek alapja a termék összsúlya. Az interneten rendelt termékek esetében az ajánlatban a Termékdíj sorban feltüntetetett összeg kerül felszámításra. Amennyiben a megrendelő nyilatkozata alapján a termék nem díjköteles, úgy a termékdíj nem kerül felszámításra.

9. Gyártási határidő
A vállalkozó P.O.S. által adott határidőt meghaladó maximum 5 napos késedelme, - előre nem látható technikai okok esetén – határidőben történő teljesítésnek minősül. Ezt meghaladó késedelem esetén a megrendelő jogosult elállni a szerződéstől, és az átadott előleget visszakövetelni. A megrendelő késedelme a vállalkozó egyidejű késedelmét kizárja. Az anyagleadástól függő határidő a nyomdakész gyártható fájl rendelkezésre állásától számít.

10. A nyomtatvány átvétele
Az 1.2. pontban foglalt helyen és időben.

11. Fizetési feltételek
A rendelésfolyamat során választott Előrefizetés vagy Előlegfizetés esetén ajánlott kedvezmény a végszámlán kerül jóváírásra – amennyiben a befizetés az előlegbekérő levélben megadott határidőig teljesül. Ettől eltérő megállapodás hiányában legkésőbb, a kész nyomtatvány átvételekor esedékes a teljes gyártási ár kiegyenlítése.

12. A korrektúra lehetősége
A vállalkozó lehetőséget biztosít a megrendelő részére, hogy a vállalkozó által elkészített grafikát nyomtatás előtt ellenőrizze és jóváhagyja. Erre a vállalkozó által megadott módon, időpontban és helyen van lehetőség. A korrektúra elfogadása után, valamint ha a megrendelő nem él a lehetőséggel, az elkészült nyomtatványban lévő esetleges tartalmi és grafikai hibákért a vállalkozó nem vállal felelősséget.

13. A nyomtatás ellenőrzése
A P.O.S. sajátosságából adódóan nincs lehetőség a gyártás helyszínen történő, a megrendelő illetve annak képviselője általi ellenőrzésre. Ennek elvégzése a vállalkozó felelőssége.

14. Minőségi kifogások kezelése
A megrendelő az elkészült nyomtatvány átvételének során mennyiségi és minőségi ellenőrzést végezhet. A minőségi kifogásait a megrendelő, jogvesztés terhe mellett az átvételtől számított 8 munkanapon belül a vállalkozóhoz írásban be kell jelentenie. A korrektúra során a megrendelő által megjelölt hibák kijavításának elmulasztása - amennyiben az nem korlátozza a nyomtatvány használhatóságát (pl. a használhatóságot korlátozza: pl. telefonszám, cím elírása) - maximum 30% árengedményre jogosít. Nem a vállalkozó által szerkesztett és nyomtatásra előkészített nyomtatványok esetén, az abban lévő hibákért a vállalkozót felelősség nem terheli. A képernyőn megjelenített grafikai terv és a legyártott nyomat színe közötti eltérésre hivatkozással emelt minőségi kifogás kizárva.

15. Adatkezelés
Megrendelő hozzájárul ahhoz, hogy a vállalkozó a szerződésben foglalt adatait nyilvántartsa és a megrendelő részére szolgáltatásairól, akcióiról hírlevelet küldjön.

16. Vitás esetek rendezése
Jelen szerződésben nem szabályozott kérdések tekintetében a Ptk. rendelkezései irányadók. Felek a jogvitákat elsősorban békés úton kívánják megoldani. Az így nem rendezhető jogviták eldöntésére felek a perértéktől függően a Budapesti XVIII. és XIX. Kerületi Bíróság, illetőleg a Fővárosi Bíróság illetékességét kötik ki.

Budapest,
 

 


paypal



Nemzeti Fejlesztési Terv
 
A pos-line rendszer fejlesztése 
az Európai Unió által társfinanszírozott projekt keretében valósult meg.
renewSession